دسته‌بندی نشده

مقایسه رنده گندگی مدل NB۲۰۱۲ ماکیتا با مدل DW۷۳۴ دیوالت

مقایسه رنده گندگی مدل NB۲۰۱۲ ماکیتا با مدل DW۷۳۴ دیوالت

بسیاری از افراد از پیدا کردن رنده گندگی مناسب و دشواری انتخاب آن، اطلاع چندانی ندارند. تا جایی که بعد از تحقیقات بسیار، از پیگیری خسته می شوند. مسائل زیادی را برای خرید باید در نظر گرفت. افراد همواره به مسائلی مثل برند محصول مورد نظر، مدل دستگاه، ویژگی هایی که آن برند باید داشته باشد و صدالبته قیمت دستگاه، توجه بسیار بالایی دارند. در بسیاری از موارد، افراد بعد از تحقیق و بررسی به این دو مدل از دستگاه ها می رسند یعنی رنده گندگی مدل NB۲۰۱۲ ماکیتا و مدل DW۷۳۴ دیوالت.

مقایسه رنده گندگی مدل NB۲۰۱۲ ماکیتا با مدل DW۷۳۴ دیوالت

مقایسه رنده گندگی مدل NB۲۰۱۲ ماکیتا با مدل DW۷۳۴ دیوالت

رنده گندگی مدل ۲۰۱۲NB ماکیتا

این دستگاه یک محصول بسیار مناسب برای کسانی است که اغلب در حال استفاده از رنده می باشند. برای کسانی که نیازمند یک دستگاه بسیار حرفه ای هستند. در حالیکه این محصول یکی از کم قیمت ترین محصولات موجود در بازار است، اما به هیچ وجه چیزی کمتر از ویژگی های دستگاه های گران قیمت ندارد. ابزارهایی هستند که پس از مدت کوتاهی استفاده از پای درآمده و خراب می شوند. اما این رنده برای سال های بسیار و در پروژه های مختلف همراه شما خواهد بود.

ویژگی های رنده گندگی مدل ۲۰۱۲NB ماکیتا

اغلب افرادی که برای مدت طولانی از یک رنده استفاده می کنند میدانند که در پروژه های دراز مدت صدای دستگاه می توان آزار دهنده باشد بویژه در مقایسه با دیگر ابزارهای موجود. اما این دستگاه صدای کمتری نسبت به دیگر مدل های موجود دارد و این امر از مزایای قابل توجه این دستگاه بشمار می آید.

این مدل از وزن کمی نیز برخوردار است. موارد زیادی وجود دارد که باید دستگاه را جابه جا کنید. به طور مثال زمان تمیز کاری، وقتی که ذرات حاصله از کار بر روی کف زمین ریخته می شود. این دستگاه با یک پدال کار میکند که دستگاه راحت تر جابه جا می شود.

وجود یک سیستم قفل کن درون این دستگاه این تضمین را به شما می دهد که تمام برش های بوجود آمده توسط این دستگاه صاف هستند.

معایب رنده گندگی مدل NB۲۰۱۲ ماکیتا

اگرچه این مدل یک کیسه برای خرده ذرات حاصله از کار دارد اما تمام خرده چوب هایی که به بیرون پرتاب می شوند درون کیسه قرار نمی گیرند. به نظر وجود یک سیستم جمع کننده ذرات برای این مدل ضروری است اما برای کسانی که تمایل به انجام هزینه اضافی ندارند، می توانند از تمیز کاری معمولی با جاروب بهره ببرند.

رنده گندگی مدل DW۷۳۴ دیوالت

ابزارهای دیوالت به شایستگی معروفند. اغلب محصولات این برند به عنوان بهترین گزینه موجود، توسط کسانی که در این حرفه کار می کنند، شناخته می شوند. مدل ۷۳۴dw دیوالت نیز مجزا از دیگر ابزارهای این برند نیست. این مدل عالی ترین ابزار برای انجام کارهای حرفه ای و پیچیده است. این درحالی است که رنده گندگی مدل nb۲۰۱۲ ماکیتا برای پروژه های ساده مناسب است.

مدل ۷۳۴dw دیوالت دارای یک سرعت برش است،که این امر کار را برای برش انواع مواد آسان می کند. اگر موادی وجود دارند که برش آن ها نیاز به مهارت بالایی دارد، رنده دیوالت مناسب ترین گزینه است در مقایسه با رنده ماکیتا.

رنده دیوالت دارای سه عدد تیغه یکبار مصرف است. این یک نکته جالب است که افراد این تیغه های یکبار مصرف را به تیغه های دائمی ترجیح می دهند با وجود اینکه باید بعد از مدتی تعویض شوند. برای کسانی که تیغه های دائمی را ترجیح می دهند، رنده ماکیتا ممکن است مناسب تر باشد. برخی افراد معتقدند که تیز کردن تیغه ها می توان موثر باشد.

اگر که ضخامت رنده برای شما مهم است، رنده ماکیتا ممکن است مناسب تر باشد. چراکه رنده دیوالت می توان خیلی ضخیم باشد. ممکن است کار با این دستگاه به این ضخامت، قدری زمان ببرد.

براساس نکاتی که در بالا اشاره شد، کاملا واضح است که رنده ماکیتا مدل NB۲۰۱۲ برای کسانی که پروژه های ساده و روزمره دارند مناسب است. در حالیکه برای کسانی که کار حرفه ای و پروژه های پیچیده انجام می دهند، رنده دیوالت مدل ۷۳۴DW گزینه مناسبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *