دسته‌بندی نشده

عیب یابی در دستگاه اتو لوله سبز

امروزه استفاده از لوله‌های فلزی منسوخ شده است به‌جای آن از لوله‌های پلیمری استفاده می‌کنند. لوله‌های پلیمری به لوله‌هایی از جنس پلاستیک گفته می‌شود که انواع و قطرهای مختلفی دارند.

ازجمله‌ی گونه‌های لوله‌های پلیمری می‌توان به PE، PB و PP-R اشاره کرد. از دلایلی که باعث بروز این مورد شده است می‌توان به عمر بیشتر لوله‌های پلاستیکی، حفظ انرژی و انجام لوله‌کشی در زمان کمتر اشاره کرد.

برای انجام لوله‌کشی با این نوع لوله‌ها از دستگاه جوشی نظیر دستگاه جوش لوله‌ی پلیمری استفاده می‌کنند.نصب لوله واتصالات پلیمری با استفاده از اتو لوله علاوه بر اینکه نیازی به ابزارهای گوناگون، سنگین و پر حجم ندارد به سادگی صورت گرفته و به مراتب زمان کمتری را نسبت به سایر سیستمهای لوله کشی به خود اختصاص می دهد به طوری که نصب و جوش هر اتصال بسته به سایز مربوط به خود ظرف چند ثانیه صورت می گیرد.

اتو لوله

هر ابزار و دستگاه ممکن است در اثر کارکرد ، استهلاک ، ضربه و یا عوامل دیگر معیوب شده و یا کار خود را به خوبی انجام ندهد که دستگاه اتو لوله نیز شامل این موارد می شود.

عیب یابی در دستگاه اتو لوله :

به همین منظور و برای رفع این گونه مشکلات ما جدولی از نقص هایی که ممکن است پیش بیاید، احتمال بوجود آمدن آن ها و از همه مهمتر روش برطرف کردن این عیوب را تهیه کرده ایم که در اختیار شما دوستان قرار میدهیم.

جدول اتولوله سبز1

جدول اتولوله سبز2

جدول اتولوله سبز3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *