دسته‌بندی نشده

تاسیس شرکت تروتک

شرکت تروتک حدود ۲۰ سال است که تاسیس شده. از ابتدای شروع فعالیت نوآوری را جزو اصلی ترین رکن های خود قرار داده است. به‌عنوان شرکتی با ۲۵۰ کارمند شهرک‌های تولیدی, شعب و مراکز فروش فراوانی را در اروپا و آسیا اداره می‌کند. قلب شرکت در مرز با هلند میزند، شعبه اصلی در شهر هاینزبرگ بین مونشن گلادباخ, آخن و رورموند در هاینزبرگ است.

این شرکت هر ساله ۱۰ درصد از سرمایه خود را به تحقیق و پژوهش تخصیص میدهد. شعبه های این شرکت در کشور های آلمان، اتریش، فرانسه، بلژیک، ترکیه، هلند، ایتالیا، ایران، و سویس به مشتریان خدمت رسانی میکند.

شرکت تروتک دارای شرکت زیر مجموعه TKL است که به فراهم کردن دستگاه های اجاره ای میپردازد. اگر در زمان کوتاهی نیاز به تهیه وسایل تهویه نیاز دارید میتوانید از خدمات این شرکت استفاده کنید. البته این شرکت در ایران فعالیتی ندارد.

حوزه فعالیت

با گروه Trotec همه‌چیز راجع به تهویه مطبوع و بهبود شرایط آب و هوایی در صنعت در آسودگی در محیط کار وزندگی و در قسمت ساختمانی است: شما می‌توانید برای مثال خشک‌کن هوا, خشک‌کن ساختمانی, دستگاه‌های گرم‌کننده, دستگاه‌های تهویه مطبوع, دستگاه‌های تولیدکننده باد و یا دستگاه‌های تصفیه هوا را برای کاربردهای مختلف خریداری کنید.

محصولات این شرکت در دسته های زیر طبقه بندی میشوند:

  • دستگاه های کنترل بر کیفیت هوا و رطوبت با بهره وری بالا

  • محصولات خانگی تروتک

  • ابزار برقی و شارژی تروتک

  • دستگاه های اندازه گیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *