دسته‌بندی نشده

نگاهی به بهترین حمام های مد روز در سال ۲۰۱۶

نگاهی به بهترین حمام های مد روز در سال ۲۰۱۶

با مد روز سال ۲۰۱۶، وقت آن رسیده است که در مورد گرایشات خانه و اینکه سال جدید چه چیزی را ارائه داده، فکری کنید. بیایید با یکی از مهمترین بخش های بهداشتی خانه یعنی حمام شروع کنیم.

نگاهی به بهترین حمام های مد روز در سال ۲۰۱۶

نگاهی به بهترین حمام های مد روز در سال ۲۰۱۶

حال آنکه فقط بخش کوچکی از خانه تان را اشغال می کند، و طبیعتا اتاقی است که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل بسیار مهم است که تا جای ممکن حمام تان را بهتر و راحت تر بسازید. شما یک روز بدون آن سر نمی کنید، پس چرا به ان اهمیت بیشتری ندهید؟

برای حمام با ترکیب کردن مد های سال ۲۰۱۶ شروع کنید. برای اینکه فضا را تمیز و به روزنگه دارید این بهترین راه است. بعلاوه، اگر می خواهید ساده و به روز باشید باید بدانید که باید دقیقا از کجا شروع کنید.

ما در اینجا کارهایی را که حمام شما دارای مد روز شود را بیان می کنیم.

۱- استفاده از کاغذ دیواری های به روز در حمام

دیوارهای هر اتاق به راحتی فضا را می سازند و آنها را زیباتر جلوه می دهند. آنها همانند یک پرده نقاشی سفید هستند و منتظرند تا با سلیقه شما تزئین شوند. خوشبختانه، با وجود کاغذ دیواری های بسیار جالب و زیبا در سال ۲۰۱۶، می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

اگر شما در فکر کاغذ دیواری های گلدار قدیمی هستید، خودتان را خسته نکنید. این نوع کاغذ دیواری ها دیگر هیچ جا پیدا نمی شوند، کمی به فکر طرح های جدید و به روز باشید. با وجود اینترنت، می توانید به راحتی طرحی به روز پیدا کنید. طرح های محبوب سال ۲۰۱۶ برگ های موز، ضربه های قلم موی آب رنگ، تصاویر خیالی، نوارها و شکل های هندسی هستند.

برای طرح های خیلی خاص، در یک فرصت مناسب به دنبال اسم های بزرگ و کالاهای برند باشید. بسیاری از هنرمندان شروع به طراحی و ساخت کاغذ دیواری های زیبا کرده اند. برای یک نمونه ی منحصر به فرد، به دنبال شرکت هایی باشید که به شما اجازه طراحی کاغذ دیواری تان را بدهند.

دیوارهای حمام تان را خیلی خوب تزئین کنید و سلیقه شخصی تان را به فضا بیافزایید. زیرا حمام ها معمولا کوچک هستند، می توانید آنطور که دوست دارید آن را درست کنید.

۲- فلزات لوکس

در سال ۲۰۱۶، رنگ های روشن فلز می توانند نور اضافی مصرف شده در مکان خاص را کم می کنند. این یک ایده ی زیبا برای ترکیب و هم خوانی فلزات طبق مد روز است. در مورد رنگ های طلایی، برنز، مسی و مفرغی کمی فکر کنید که چقدر می توانند زیبا و به صرفه باشند.

روزهای شیرهای آب پهن،نقره ای و دستیگره های کشویی گذشت. یک حمام باید فورا با چرخاندن هر رنگ فلزی به راحتی تغییر کند. بهترین ویژگی این گرایش این است که همانند یک بخش خنثی عمل می کند. درنتیجه، به راحتی با هر نوع دکوری، رنگی و طرحی هم خوانی پیدا می کند. اگر می خواهید حمامتان را از نو بسازید این بهترین ایده می تواند باشد.

برای حمام،بهترین راه برای رسیدن به مد روز سال ۲۰۱۶ انتخاب یک فلز با رنگ مات است. با این کار قطعا نمای درجه یک و ساده ای خواهید داشت. مخصوصا در فضاهای کوچک و تنگ با فلزات درخشان عالی که کهنه به نظر می رسند.

اما باز، با یک ایده ی خوب ومجلل و زیباتر بنا به سلایق تان پیش بروید.

۳- وسیله های هوشمند

امسال، تکنولوژی در کل حمام تان پیش خواهد رفت. جای هیچ تعجبی نیست، در نظر بگیرید همه ی ما تلفن و قهوه ساز های الارم دار داریم.وقتی که به حمام می رسد، وسایل هوشمند را کمی ساده تر طراحی می کند.

مثلا، شیرهای آب لیزری به افراد این امکان را می دهد که بدون دست زدن به شیر دستهایشان را بشویند. این شیرها با حرکت دست فعال می شوند. این کار نه تنها بهداشتی، بلکه راحت و سریع است. وقتی که این طراحی در مکان های عمومی دیده شود، در سال ۲۰۱۶ برای مصارف خانگی هم عوام پسند می شود.

یک دوش با کنترل دمای دیجیتالی از دیگر وسایل هوشمند حمام است. این وسیله این امکان را می دهد که آب را به دمایی خاص تغییر دهید. وسایل هوشمند مانند کف پوش های گرمکن برای حمام، توالت های پیشرفته و وان هایی که به طور خودکار پر می شوند به تدریج معمول خواهند شد. برعکس بیشتر گرایشات، این نوع وسایل هوشمند تا مدت های زیادی مردم پسند خواهند بود.

۴- استفاده از گیاهان در حمام

ایا استعدادی فوق العاده در پروراندن گیاهان دارید؟ این گرایش در سال ۲۰۱۶ فقط برای شماست. ممنون گیاهان هستیم، سرسبزی نقطه اوج امسال خواهد بود.

گیاهان فضای طبیعی ای را به خانه تان می دهند. برای تبدیل فوری فضایتان به یک آبادی،آنها بهترین گزینه می توانند باشند. زیرا گیاهان در شکل ها و اندازه های متفاوتی وجود دارند و به راحتی می توانید یکی از آنها را با فضایتان ست کنید.

به خاطر داشته باشید، انتخاب گیاه تنها نصف راه است. وقتی گیاهی را انتخاب می کنید، گلدان یا ظرفی مطابق سبک حمام تان بردارید. برای هم خوانی کردن فضاها این یک روش دیگر است.

اگر نور کمی به حمامتان می رسد، نگران نباشید. گیاهانی مانند کاکتوس مناسب این فضاها هستند. بهترین کار این است که با یک کارشناس گلخانه صحبت کنید تا بفهمید کدام گیاه مناسب فضای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *