دسته‌بندی نشده

معرفی برند دیوالت

معرفی برند دیوالت

شرکت دیوالت با نام تجاری DEWALT یک شرکت با برند بین اامللی در عرصه تولید ابزارآلات صنعتی، ابزارآلات دستی جهت کارهای ساختمانی و تاسیسات، کارخانجات و کارگاه ها و دارای ابزارآلات نجاری و چوب بری است. لازم به ذکر است این برند یکی از زیرمجموعه های شرکت مادر Stanley Black & Decker به شمار می رود.

معرفی برند دیوالت

معرفی برند دیوالت

تاسیس ساخت اولین اره بازویی

کمپانی اصلی دیوالت در سال ۱۹۲۴ و از سوی فردی به نام ریموند.ای.دیوالت (مخترع دستگاه اره بازویی) تاسیس شد. این شرکت به سرعت رشد کرده و از ساختار جدید سازمانی خود در سال ۱۹۴۷ با عنوان تجاری موسسه دیوالت رونمایی کرد. پس از خرید این شرکت در سال ۱۹۴۹، کمپانی American Machine & Foundry ، دیوالت را در سال ۱۹۶۰ به شرکت بلک اند دکر واگذار کرد. شرکت بلک اندکر، بعد از خرید این شرکت، در سال ۱۹۸۹ خط تولید اره بازویی خود را متوقف و کارخانه های تخصصی خود را راه اندازی کرد. با اینکه این خط تولید را شرکت متوقف کرد اما کماکان اره بازویی با دیزاین و تکنولوژی پایه شرکت دیوالت در حال تولید و عرضه است.

تاریخچه

سال ۱۹۹۲ شرکت بلک انددکر تلاش های زیادی جهت احیای برند تجاری خود با افزودن بر کیفیت محصول نهایی آن، با نام تجاری دیوالت آغاز نمود. در حال حاضر کارخانه و شعب فروش شرکت با تولید بیش از ۲۰۰ نوع ابزار و ۸۰۰ نوع لوازم جانبی در حال فعالیت است.

سال ۱۹۹۴، دیوالت شرکت ELU را که به طور تخصصی در زمینه تولید ابزارآلات نجاری به تصاحب خود درآورد. این عمل باعث شد تا خط تولید محصولات نجاری و تکنولوژی تولید آن به شکل چشم گیری افزایش یابد. دیوالت در حال حاضر یک نام تجاری شناخته شده در زمینه تولید ابزارآلات به شمار می رود.

سال ۲۰۰۲، شرکت، خط تولید محصولات خود در آمریکا متوقف و این کارخانه ها را در کشورهای نظیر چین، مکزیک، تایلند، ژاپن و کره منتقل کرد.

سال ۲۰۰۴، شرکت بلک انددکر، شرکت Porter-cable (حوزه فعالیت این شرکت تولید ابزارآلات برق و کابل است) را به تصاحب خود درآورد و این شرکت را با شعبه دیوالت در شهر جکسون(ایالت تنسی در آمریکا) ادغام کرد.

سال ۲۰۱۱، این شرکت خط تولید ابزارآلات ساختمانی از قبیل چاقوهای ساختمانی، انبردست، اره، چکش و … را راه اندازی کرده و در ادامه در سال ۲۰۱۳ نیز خط تولید ابزارآلات برقی از جمله کلید، پریز و …. را گسترش داد. در این سال نیز این شرکت در روز ملقب به (کهنه سرباز) با انتشار اطلاعیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که خط مونتاژ برخی از محصولات خود را از کشورهای برزیل، چین، جمهوری چک، ایتالیا، مکزیک، انگلیس و آمریکای مرکزی به ایالت متحده منتقل کرده است.

لازم به ذکر است که محصولاتی که توسط شرکت دیوالت در کشور آمریکا سرهم و منتاژ می شوند با توضیح اختصاری (Built in the USA with global materials) عرضه می شوند. هم اکنون شرکت دیوالت ۷ کارخانه تولید محصولات خود را در شهرهای مختلف آمریکا از جمله نیو بریتین، همپستد، شلبی ویل، گرینفلند، شورو، شارلوت و جکسون بنا کرده است.

در آوریل سال ۲۰۱۶ شرکت دیوالت اقدام به ساخت گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید کرد که برای مهندسان ساختمان طراحی شده بود و قیمت این مدل گوشی در بازار جهانی ۵۴۴ دلار تعیین شد. از قابلیت های این گوشی می توان به کارایی این گوشی در زیر سطوح با قطر دو متر بتن و در دمای ۲۰- تا ۶۰ درجه سانتی گراد، اشاره کرد.

شرکت دیوالت در زمینه ابزارآلات ایمنی نیز فعالت داشته است. از جمله این لوازم می توان به روگوشی های متنوع و کفش های متنوع ایمنی دیوالت اشاره کرد.

حضور در مسابقات اتومبیل رانی

شرکت dewalt در سال های ۱۹۹۹ الی ۲۰۰۹ اسپانسر مسابقات اتومبیل رانی NASCAR بوده است. در این بازه زمانی قهرمانی های فراوان Kenseth و جوایز مختلفی نسیب این اسپانسر شد. اما آنها در جولای ۲۰۰۹ اعلام کردند که قصد تجدید قرارداد را به دلیل شرایط اقتصادی و صنعتی شان ندارد.

بعد از آن شرکت دیوالت حامی مالی راننده مسابقات MotoGP، یعنی Ben Spies از ۲۰۱۰ تاکنون است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *