دسته‌بندی نشده

محصول جدید میلواکی : کارگاهی قابل حمل

کمپانی آمریکایی میلواکی – Milwaukee محصولی را تولید و به بازار عرضه کرده است که تمام افرادی که با ابزارآلات و ساخت و ساز سروکار دارند به آن نیاز خواهند داشت. این کارگاه سیار ۱.۵ متری تولید میلواکی می‌تواند رویای تمام افرادی باشد که علاقه دارند تمامی کارها را با دستان خودشان انجام دهند. این محصول میلواکی اجزای جذابی دارد که بررسی آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

1-min

صفحه‌ی کار سرخود

این صفحه، صحفه‌ای توکار با قابلیت نتظیم ارتفاع، از جنس فولاد بوده و در سه موقعیت و حالت مختلف قابل نصب است. این صفحه قابلیت تحمل وزن بیش از ۹۰ کیلوگرم را داراست. اگر شما در کارگاه‌ خود و در حال حاضر صفحه‌ی کار یا جایگاه دیواری برای ابزارتان دارید می‌توانید فعلاً این صفحه را پایین نگه دارید و بعداً در هنگام نیاز از آن استفاده کنید.

کارگاه میلواکی 1

کشویی برای همه چیز

این کارگاه آماده‌ی میلواکی شش سایز متفاوت کشو را برای شما فراهم آورده تا بتوانید ابزار با اندازه‌های متفاوت را در آن قرار دهید. این کشوها امکان دسته‌بندی ابزار را برای شما فراهم می‌کنند. تمام کشوها دارای آرام‌بند بوده و امکان قرار دادن ۴۵ کیلوگرم تجهیزات در آن وجود دارد و به آهستگی و بدون صدا بسته می‌شود. کشوها دارای سایز استاندارد بوده و این موضوع باعث می‌شود تجهیزات به درستی در مکان خود قرار گیرند و در هنگام جابجایی میز، از جای خود حرکت نکنند.

محصول جدید میلواکی 3

میز با صفحه‌ی چوبی

این میز یک سطح چوبی قابل برگرداندن با قطر ۳ سانتی‌متر و با کیفیت بسیار عالی بوده که در تمامی سطوح با روکشی از جنس پلیمر پوشش داده شده است تا زیبایی و دوام لازم را ایجاد کند. اگر فکر می‌کنید سلیقه‌ی میلواکی با سلیقه‌ی شما هماهنگ نیست باید بدانید که این سطح قابل جایگزینی بوده و می‌توانید با سطحی به جنس دلخواه جایگزین کنید.

کارگاه میلواکی 4

درگاه برق

این چندراهی برق در نزدیکی درگاه شارژ باتری قرار دارد و می‌تواند تمامی تجهیزات و دستگاه‌های شما را همیشه شارژ نگه دارد. این درگاه شما را از وجود سیم‌های پر تعداد بی‌نیاز می کند و شما می‌توانید دستگاه‌ها را مستقیم به آن متصل کنید و دیگران نگران میزان شارژ تجهیزات خود نباشید.

کارگاه میلواکی 5

چرخ و ضربه‌گیر

به راحتی می‌توان با اتصال چرخ، کارگاه میلواکی خود را قابل جابجایی و به نوعی سیار کنید. ضربه‌گیر‌های نصب شده می‌تواند در هنگام برخورد با دیوار از آسیب جلوگیری می‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت به جایجایی تجهیزات بپردازید. چرخ‌ها دارای ترمز بوده و می‌توانید با قفل کردن آن از حرکت ناخواسته‌ی تجهیزاتتان جلوگیری کنید.

کارگاه میلواکی 6

دسته‌ی حمل

با اتصال این میله در مکان‌های متفاوت تعیین شده، می‌توان جهت جابجایی میزکار از این دسته کمک گرفت. چنانچه نیاز داشته باشید که میز را دقیقاً در کنار دیوار قرار دهید امکان جدا کردن میله‌ی مذکور وجود دارد.

کارگاه میلواکی 8

کشوی ابزار

کشوی پایینی دارای طرحی است که می‌توانید دریل‌های شارژی خود را به نحوی در آن قرار دهید که امکان دسترسی سریع به آن‌ها وجود داشته باشد. میلواکی این کشو را آنقدر عمیق ساخته که امکان جا دادن چند باتری اضافی و سایر وسایل جانبی نیز در آن وجود دارد.

کارگاه میلواکی 9

کمد عمودی

بر خلاف سایر کمد‌های ابزار، میلواکی کابینت عمودی منحصر به فردی را جهت قرار دادن ابزار عمودی در این تجهیز فراهم کرده است. طبقه‌ی فلزی این کمد در سه ارتفاع متفاوت قابل قرارگیری است تا بتوانید وسایل حجیمی مثل سطل رنگ را هم در آن جا دهید.

کارگاه میلواکی 10

 

با همه‌ی آنچه که دیدید به نظر می‌رسد میلواکی باز هم در یک نوآوری خاص با تولید این محصول، رویای داشتن یک کارگاه جمع و جور را به واقعیت پیوند داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *