دسته‌بندی نشده

ابزار های قدرتی ضروری برای فنی کاران تازه کار

ابزار های قدرتی ضروری برای فنی کاران تازه کار

اگر بخواهید بخش های قدیمی مبلمان خود را تعمیر کرده و به حالت اولیه برگردانید و یا موکت جدیدی برای منزلتان نصب کنید،انتخاب ابزار درست مربوط به هر کدام از این پروژه ها این عملیات را راحت تر می کنند. در حقیقت، با ابزار مناسب نه تنها کار درست انجام می شود، بلکه می توانید وقت گرانبهایتان رابرای انجام کار دیگری ذخیره کنید. به همین دلیل، در اینجا چند ابزار قدرتی وجود دارد که هر فنی کار برای انجام بیشتر کارهای خانه به آنها نیاز خواهد داشت.

ابزار های قدرتی ضروری برای فنی کاران تازه کار

ابزار های قدرتی ضروری برای فنی کاران تازه کار

میخ کوب بادی(تفنگی)

یک میخ کوب تفنگی واقعا می تواند در کارهایی که نیاز به میخ پهن و یا بلند است،به ما کمک بسیار زیادی کند. این وسیله برای نصب کردن قابی بر روی دیوار و یا ساختن یک قالب،و هرچیزی که نیاز به نصب با سرعت بالا باشد، مناسب است.در اصل همه نوع شکل و اندازه ی میخ کوب تفنگی وجود دارد، راحت ترین و مناسب ترین آنها برای استفاده نمونه مدل شارژی آن است. نمونه ی بدون سیم ازهمه راحت تر است، این میخ کوب های بادی شارژی حتی نیازی به مخزن هوا هم ندارند. مهمتری مزیت میخ کوب تفنگی استفاده آسان آن است. فقط میخ درستی را که مناسب کارتان است،در آن قرار دهید و آماده کار شوید.

ابزار های دوار(چرخشی)

همانند اکثر وسایلی که برای انجام پروژه ها نیاز داریم این لیست نیز، بیشترین کاربرد و کارایی را دارد. هنگامی که سر درست آن را نصب کنید این وسیله می تواندکارهای از قبیل سوراخ کردن،سمباده کشیدن، تیز کند و اره کند، بشکند، صیقل دهد، تمیز و حکاکی کند و انواع مختلفی از وسایل را بتراشد.این ابزار ها در چندین نمونه وجود دارند بدون سیم هستند و به صورت شارژی کار می کنند،این وسیله ها را برای هر کار فنی مناسب می سازد.

سمباده

در بیشتر مواقع، ممکن است با کار فنی ای روبه رو شوید که نیاز به کار بر روی سطح چوب باشد. وقتی چنین کاری پیش آمد، یکسمباده برقی می تواند بهترین وسیله باشد. این وسیله نه تنها وقت شما را به جای سمباده کشیدن با دست ذخیره می کند، بلکه می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. به سادگی صفحه مناسب کارتان را خریداری کرده و با سمباده برای انجام کار بر روی سطح آن شروع به کارکنید.

اره مویی

اره مویی بر بهترین وسیله برای بریدن خطوط حکاکی است. این یک وسیله همه کاره برای پروژه های مختلف از بریدن سنگ چین تا بخش های قالبی است. دیگر ویژگی مهم آن تعداد نمونه های دردسترس است، اره های شارژی دارای لیزر هدایتی هستند. همچنین به آسانی کار می کند و با یک دست قابل هدایت است.

اره گرد بر

برای برش هایی که نیاز به سرعت دارد اره گرد بر ابزار مورد نظر است. چه بخواهید تکه های سنگ چین را به طول ببرید ویا قالب های ۴*۲ را برای کاری برش دهید، یک اره گردبر می تواند کار را سریع پیش ببرد و قیمت بسیار معقولی هم داشته باشد. بعلاوه، اره گرد بر در شکل ها واندازه های مختلفی وجود دارد ، پس پیدا کردن اره مناسب کارتان امر ساده ایست. برای کارهایی که نیاز به برش های کمی دارد، یک اره گردبر کوچک شارژی بخرید که هم برای نگه داشتن راحت است وهم برای مانور دادن در فضاهای تنگ مناسب است.

دریل

دریل ها به دلیل قابلیت سوراخ کاری خوبی که دارند در جعبه ابزار یک فنی کار همیشه پیدا خواهند شد.در حقیقت،نسبت به هر ابزار دیگری در فروشگاه، حتی دریل شارژی،می تواند بهتر سوراخ کاری را انجام دهد. اگر شما پروژه ای داشتید که نیاز به سوراخ کاری زیاد بر روی صفحات سخت مانند نصب کف پوش دوم یا امتداد دادن کف ساختمانتان داشت،دریل ها بسیار مفید هستند. اگرچه آنها شبیه دریل های شارژی هستند، ولی در دریل ها به جای استفاده از گیره سرمته معمولی،که در بیشتر دریل ها مورد استفاده قرار می گیرد، از گیره سرمته شش ضلعی استفاده می کنند.

اره فارسی بر

شاید بهترین قسمت یک اره فارسی بر همه کاره بودن آن باشد. حال آنکه ممکن است شخصی این وسیله را به دلیل اینکه ابزاری برای فنی کارهای حرفه ایست کنار بگذارد، اره فارسی بر می تواند برای بیشتر پروژه های ساده کارآمد باشد. خصوصا، بهترین ویژگی این اره قابلیت بریدن زاویه هاست که برای برش دادن حالت و یا قالب کار مفید است. هر زمان که خواستید برش خوبی داشته باشید، به سادگی اره را در زاویه مناسب قرارداده و آن را پایین بیاورید.

البته، برای همه ابزار های این لیست، تمام نکات ایمنی ای که به طور خلاصه در کتاب راهنما آمده است را برای جلوگیری از اشتباه رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *