دسته‌بندی نشده

آموزش استفاده اره میزی

ایجاد برش عرضی در چوب

۱.تیغه اره میزی را به ضخامت چوبی که می خواهید برش دهید تنظیم کنید.

تیغه را در حدود ۰.۶۳۵ سانتی متر بالاتر از تخته چوب تنظیم کنید. بالا بردن بیش از اندازه ارتفاع باعث متلاشی شدن چوب و تنظیم ارتفاع کم باعث بریده نشدن کامل چوبت وسط اره میزی می شود.

  1. گیج اندازه گیری را تنظیم کنید و در جای خود قرار دهید.

اگر اره میزی شما این گیج اندازه گیری را ندارد آن را از فروشگاه ها تهیه کنید. این گیج اندازه گیری باید در سمت چپ تیغ اره برای استفاده تنظیم شود.

  1. استفاده از گونیا در اندازه گیری

جهت ایجاد یک برش خوب، باید ابزار اندازه گیری عمود بر تیغه دستگاه باشد. با استفاده از گونیا و ابزار اندازه گیری مطابق با شکل پایین، این تنظیمات را انجام دهید. بعد از تنظیم کردن گیج اندازه گیری دسته آن را محکم کنید تا در همین وضعیت دقیق قرار بگیرد.

  1. تخته چوب را در مقابل گیج اندازه گیری قرار دهید.

از دست راست خود برای کشیدن دستگیره اندازه گیری استفاده کنید و مقیاس را با عقب اره تنظیم کنید. با استفاده از دست چپ خود، تخته را در برابر لبه گیج اندازه گیری نگه دارید. انگشتان دست خود را حداقل ۶ سانتی متر دورتر از تیغه قرار دهید.

تخته باید در زاویه ۹۰ درجه با تیغه قرار داشته باشد.

  1. تخته چوب را به سمت تیغه هدایت کنید.

دستگیره گیج اندازه گیری را به آرامی با دست راست خود فشار دهید و با دست چپ خود تخته چوب را محکم بگیرید. فنس گیج اندازه گیری را به سمت جلو فشار دهید و چوب را برش دهید.

  1. تخته را عقب بیاورید و اره را خاموش کنید.

هنگامی که درون قطعه چوب خود برش ایجاد کرده اید، تخته را به موقعیت شروع بازگردانید. اره را خاموش کنید. برش های شما ایجاد شده اند.

اره میزی 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *