دسته‌بندی نشده

آشنایی با هیلتی و خدمات هیلتی

هیلتی چیست؟
دریل هیلتی یک وسیله برقی برای سوراخ کاری سازه های بتنی در حجم های مختلف میباشد در حقیقت تفنگ هیلتی ابزاری است که با ضربه ای ناگهانی بتن را سوراخ مینماید و به انفجار هم نیازی ندارد و از ابزار هیلتی برای برش بتن استفاده می شود.ابزار هیلتی در حقیقت ابزاری است که در شرایط سخت کارگاهی هماهنگ است و در صورتی که نشکلی در دستگاه بوجود بیاید از طرف شرکت سازنده نسبت به تعمیرآن اقدامات لازم صورت میپذیرد.
از جمله خدماتی که از هیلتی انتظار میرود کاشت آرماتور, کاشت بولت , تخریب سازه های بتنی سنگین , برش بتن , پانچ رابیتس و … می باشد.
از طریق خدمات ودستگاه های هیلتی می توان سازه های بتنی عظیم را بدون انفجار تخریب نمود که این عمل از ضریب امنیت و اطمینان بالایی برخوردار می باشد.

تاریخچه مختصری از هیلتی
گروه هیلتی در ابتدا با مشارکت پنج نفر در سال 1941 آغاز به کار نمود و کم کم به یکی از پیشروان صنعت در زمینه ی تولید و توسعه و فروش محصولات بالا برای مشتریان صنعتگر و حرفه ای خود در صنعت ساختمان سازی تبدیل شد.هیلتی در بیش از 120 کشور جهان فعال است که بیش از دو سوم کارکنان شرکت هیلتی که بیش از 20000 نفر میباشند در بخش فروش و خدمات رابطه مستقیمی با مشتریان خود در سرتاسر جهان دارد که شعبه اصلی آن در لیخن اشتاین آلمان واقع است که شرکت هیلتی از مهمترین شرکتهای واقع در این منطقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *